banner Ο Άγγελος Αργυρακόπουλος γεννήθηκε στον Πλάτανο του Νομού Ηλείας και είναι πτυχιούχος του Παντείου Πανεπιστημίου. Ως πτυχιούχος του Πανεπιστημίου αυτού το έτος 1972 κατατάχθηκε, μετά από επιτυχείς εξετάσεις, στο Λιμενικό Σώμα, Σημαιοφόρος του οποίου ορκίσθηκε το Νοέμβριο του έτους 1973.

Το πλήρες βιογραφικό μου...
Oct
15th

ΕΚΔΟΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΠΛΟΩΝ

Author: Άγγελος Αργυρακόπουλος | Files under Uncategorized

Από τις κείμενες διατάξεις δεν απαγορεύεται να εκδοθεί άδεια εκτέλεσης πλόων ερασιτεχνικού ταχύπλοου σκάφους στο όνομα ιδιοκτήτη ο οποίος δεν είναι εφοδιασμένος με άδεια χειριστή ταχύπλοου. Όμως ο εκάστοτε χειριστής του εν λόγω σκάφους πρέπει να κατέχει άδεια χειριστή ταχύπλοου σκάφους, η οποία προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 3 του αριθ. 20 Γενικού Κανονισμού Λιμένων (ΦΕΚ 444 Β΄/1999), όπως ισχύει.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ: ΥΕΝΑΝΠ/ΔΛΑ-Β΄ΩΠ: 250959/08-09 προς Λιμενική Αρχή Σύρου.

14 responses. Wanna say something?

  1. Διονύσιος Κριτσάς
    Jan 1, 2010 at 13:06:22
    #1

    κ.Αργυρακοπουλε, εχω ενα ποδηλατο θαλασσης το οποιο αγορασα απο καποιον που τα νοικιαζε.δεν εχω τιμολογιο αγορας.μπαινω και ψαρευω μ αυτο εκει που δεν φθανω με τα καλαμια απο την ακτη.εχω ατομικη αδεια αλιειας.Χρειαζομαι και αδεια πλοων;

  2. #2

    Αγαπητέ κ. Κριτσά Διονύσιε
    ΣΧΕΤ.: Δικό σου e-mail submitted on 2010/01/01 at 13:06
    Η απάντηση είναι αρνητική. Βλ. σχετικά τις συνδυαστικές διατάξεις του άρθρου 4 του Γ.Κ.Λ. αριθ. 23 ΦΕΚ 231 Β΄/00, όπως τροποποιήθηκε από το Γ.Κ.Λ. αριθ. 45 (ΦΕΚ 1535 Β΄/08) και του άρθρου 3 του β.δ. 666/66 (ΦΕΚ 160 Α΄/66).
    Ευχαριστώ.

  3. νεκταριος κρητικακης
    Feb 10, 2010 at 07:35:48
    #3

    κ.αργυρακοπουλε κατ’ αρχην συνχαρητιρια για τις υπηρεσιες που παρεχεται και για την ομορφη ιστοσεληδα σας !
    θα ηθελα παρακαλω να με βοηθησεται σε ενα μεγαλο προβλημα στο οποιο πολοι δεν ξερουν ,και αλλοι ζητουν τα μαλιοκεφαλατους για να διεκπεραιοσουν.
    εχω στην ιδιοκτησιαμου ενα σκαφος 8,00 μετρων (ονειρο μιας ζωης)λογο οικονομηκων αποφασισα να τοποθετησω 2 κηνητιρες αυτο/του GM 200 iph.ειναι μοντελα του 92 βενζινες.
    στα τοπικα λειμεναρεια μου ζειτουν καπια δηκαιολογητικα τα οποια δεν υπαρχη περιπτοση να τα βρω π.χ.το πρωτο τημ.απο την αμερικη προσ την γερμανια απ’οπου πηρα τουσ κινητιρες η το c.e. κινητιρων (απο το 2000 και πριν δεν χωρηγηται).
    μεχρη που μου ειπαν τη φραση εγω δεν της περναω!!!!
    σας παρακαλω επειδη ειμαι λιγο πριν το σταδιο της παρανομιας υπαρχη τροπος νομημοποιησης των κοινητιρων.
    ευχαρηστω εκ των πρωτερων ασχετα με το αποτελεσμα.
    νεκταριος

  4. #4

    Αγαπητέ κ. Κρητικάκη Νεκτάριε
    ΣΧΕΤ.: Δικό σας e-mail submitted on 2010/02/10 at 7:35 am (Ώρα Ελλάδος +09:00 ώρες).
    Σύμφωνα με το υπό τον τίτλο «Μεταβατικές διατάξεις εφαρμογής» άρθρο 2 της αριθ. 4113.183/01/2004/18-10-2004 (ΦΕΚ 1613 τ.Β΄/29-10-2004) Κοινής Υπουργικής Απόφασης (Κ.Υ.Α.) των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών, Ανάπτυξης και Εμπορικής Ναυτιλίας με την οποία ενσωματώθηκε στο εσωτερικό μας Δίκαιο η Οδηγία 2003/44/ΕΚ, τροποιητική της Οδηγίας 94/25/ΕΚ, η οποία είχε ενσωματωθεί στο εσωτερικό μας Δίκαιο με την αριθ. 4841/Φ7β/52/07-02-1997 (ΦΕΚ 111 τ. Β΄ /26-2-1997 ) Κ.Υ.Α.:
    «Επιτρέπεται η διάθεση στην αγορά ή/και η θέση σε λειτουργία προϊόντων που πληρούν τους κανόνες που ισχύουν στην Ελλάδα κατά την ημερομηνία έναρξης ισχύος της παρούσας απόφασης, ως εξής:
    α) ………………………….
    β) έως τις 31 Δεκεμβρίου του 2005 για τους κινητήρες ανάφλεξης με συμπίεση και τους τετράχρονους κινητήρες ανάφλεξης με σπινθήρα και
    γ) έως τις 31 Δεκεμβρίου του 2006 για τους δίχρονους κινητήρες ανάφλεξης με σπινθήρα».
    Είναι προφανές από την παραπάνω διάταξη ότι θα πρέπει να προσκομίσετε έγγραφα στοιχεία που θα αποδεικνύουν ότι οι συγκεκριμένοι κινητήρες είχαν διατεθεί στην αγορά ή και είχαν τεθεί σε λειτουργία (σε κοινοτικό έδαφος όπου εφαρμόζεται η συνθήκη των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων) πριν από την (αντίστοιχη) παραπάνω ημερομηνία. Όταν συντρέχει τέτοια περίπτωση δεν απαιτείται σήμανση CE ούτε προσκόμιση Δήλωσης Συμμόρφωσης αλλά μόνον τα παραστατικά αγοράς.
    Επίσης σχετική (για σκάφος όμως) είναι η διαταγή ΥΕΝ/ΔΛΑ –β αριθ. 2122/02/2000/28-3-2000 προς όλες τις Λιμενικές Αρχές της Χώρας σύμφωνα με την οποία:

    «Σκάφος που κατασκευάσθηκε σε Tρίτη χώρα πρέπει, προκειμένου να μπορεί μετά την 16-6-1998 να διατεθεί στην Kοινοτική αγορά, ανεξαρτήτως του αν είναι «νέο ή μεταχειρισμένο», να πληροί τις απαιτήσεις της Oδηγίας και επομένως να φέρει τη σήμανση πιστότητας CE ανεξαρτήτως του πότε θα τεθεί σε λειτουργία. Eάν ένα σκάφος έχει κατασκευαστεί και έχει διατεθεί στην αγορά ή έχει τεθεί σε λειτουργία σε Kοινοτικό έδαφος πριν τη 16-IOYN-1998, τότε το σκάφος αυτό δεν απαιτείται να πληροί τις απαιτήσεις της Oδηγίας ακόμη και στη περίπτωση που εξαχθεί και επιστρέψει σε Kοινοτικό έδαφος μετά τη 16-IOYN-1998»

    Ευχαριστώ

  5. ΒΟΥΡΛΕΤΣΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ
    Jun 27, 2010 at 23:36:40
    #5

    κ. Αργυρακόπουλε καλή σας ημέρα.Θα ήθελα να μου γνωρίσεται αν υπάρχει νέα έκδοση του βιβλίου αλιείας ή αν υπάρχει δυνατότητα να μου γνωρίσεται την ισχύουσα νομοθεσία αλιείας.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  6. #6

    Κε Αργυρακοπουλε ευχαριστώ θερμά για τις γνώσεις και υπηρεσiες που μας παρέχετε.
    Έχω ένα μικρό φουσκωτό σκάφος 3.80m του οποίου η άδεια εκτέλεσης πλόων έχει λήξει και σε προσπάθεια μου ανανέωσης της, η Λιμενική Αρχή μου ζητά έγγραφο κατασκευαστή, το οποίο όμως έχω απωλέσει.Επίσης το εργοστάσιο κατασκευής του έχει έδρα στο εξωτερικό και η εταιρεία που κάνει εισαγωγή και πώληση στην Ελλάδα δέν δέχεται συνεργασία και προσφορά βοήθειας λέγοντας ότι δέν μπορεί να κάνει κάτι παραπέμποντάς με στο Λιμεναρχείο.Θα παρακαλούσα να με καθοδηγήσετε στις ενέργειες που πρέπι να ακολουθήσω ώστε να γίνει ανανέωση της άδειας.Ευχαριστώ θερμά!

  7. #7

    Αγαπητέ κ. Τρυποσκούφη Γιώργο
    Εφόσον η ισχύς της άδειας εκτέλεσης πλόων του σκάφους σας έχει λήξει και στο φάκελο του σκάφους που τηρείται στη Λιμενική Αρχή υπάρχει η βεβαίωση του κατασκευαστή ή αντιπροσώπου κατασκευαστή και δεν έχει παρέλθει ένα (1) έτος από την λήξη της άδειας, τότε ή άδεια μπορεί να ανανεωθεί κανονικά.
    Αν έχει παρέλθει ένα (1) έτος από τη λήξη της άδειας εκτέλεσης πλόων τότε απαιτείται η έκδοση νέας άδειας και αντί για τη βεβαίωση του αντιπροσώπου κατασκευαστή, μπορείτε να προσκομίσετε βεβαίωση διπλωματούχου ή πτυχιούχου ναυπηγού ή επαγγελματία κατασκευαστή αναλόγου είδους σκαφών.
    Ευχαριστώ

  8. #8

    Αγαπητέ κ. Βουρλέτση
    Το βιβλίο “Θαλάσσια Αλιεία – Καταδύσεις Αναψυχής” έχει εξαντληθεί.
    Για να σας στείλω τη σχετική νομοθεσία για την αλιεία, που μου ζητάτε, θα πρέπει να σας στείλω ένα ολόκληρο βιβλίο που όμως δεν έχω.
    Στο ¨δίτομο βιβλίο “Λιμενομία”, με αντίτυπα του οποίου έχουν εφοδιασθεί όλες οι Λιμενικές Αρχές, συμπεριλαμβάνεται η ερασιτεχνική αλιέια και βεβαίως οι Καταδύσεις Αναψυχής. Ρίξτε μια ματιά στον πίνακα Περιεχομένων του βιβλίου στην ιστοσελίδα μου.
    Ευχαριστώ
    Αργυρακόπουλος

  9. Βενιός Κυριάκος
    Aug 11, 2010 at 01:00:22
    #9

    Αγαπητέ κ. Αργυρακόπουλε
    Μόλις κατέθεσα τα χαρτιά μου πριν λίγες μέρες για να λεμβολογίσω ένα καινούριο φουσκωτό. Λόγο φόρτου εργασίας του λιμεναρχείου πληροφορήθηκα ότι θα καθυστερήση η έκδοση της άδειας εκτέλεσης πλόων. Αριθμός λεμβολόγισης έχει καθοριστεί. Μπορεί το λιμεναρχείο να μου εκδόσει κάποια προσωρινή άδεια ή κάποιο έγγραφο που να μου επιτρέπει να κυκλοφορίσω το φουσκωτό μέχρι την έκδοση της κανονικής; Προβλέπεται κάτι τέτοιο;
    Ευχαριστώ

  10. #10

    Αγαπητέ κ. Βενιέ Κυριάκο
    Από τις διατάξεις του Γ.Κ.Λ. αριθ. 23, ο οποίος ρυθμίζει τα συναφή θέματα, δεν παρέχεται τέτοια ευχέρεια. Παραθέτω όμως παρακάτω απόσπασμα, σχετικό με το αίτημά σου, από την αριθ. 2123/09/2008/4-7-2008 (ΦΕΚ 1576 τ.B’/6-8-2008) Υ.Α. με τίτλο «Σύντμηση προθεσμιών για την διεκπεραίωση ορισμένων υποθέσεων αρμοδιότητας ΥΕΝΑΝΠ».

    Για εγγραφή ερασιτεχνικού μικρού σκάφους στα ΒΕΜΣ. ο αριθμός των εργάσιμων ημερών εντός των οποίων οφείλει η Υπηρεσία να διεκπεραιώσει το αίτημα είναι 3.

    Αν ταυτόχρονα έχει ζητηθεί και η έκδοση άδειας εκτέλεσης πλόων (συνηθέστερη περίπτωση) προστίθεται άλλη μια εργάσιμη ημέρα δηλ. οι εργάσιμες ημέρες γίνονται 4.

    Αν ταυτόχρονα έχει ζητηθεί και η έκδοση άδειας σκάφους ερασιτεχνικής αλιείας προστίθεται άλλη μια εργάσιμη ημέρα δηλ. οι εργάσιμες ημέρες γίνονται 5.

    Αν ταυτόχρονα έχει ζητηθεί και η έκδοση ατομικής ερασιτεχνικής άδειας αλιείας προστίθεται άλλη μια εργάσιμη ημέρα δηλ. οι εργάσιμες ημέρες γίνονται 6.

    Ευχαριστώ

  11. βαγγελης γκαγκαρης
    Sep 1, 2010 at 07:43:44
    #11

    αγαπητε κυρ.αργυρακοπουλε θα ηθελα αν μπορειτε να μου πειτε τι χρειαζεται για ανανεωση αδειας εκτελεσης πλοων ερασιτεχνικου σκαφους που εχει λειξη ενα ετος.και αν οντως χρειαζετε βεβαιωση ναυπηγου οταν το σκαφος εχει ηλικια εξι ετοι.ευχαριστω εκ των προτερων.

  12. #12

    Αγαπητέ κ. Γκαγκάρη Βαγγέλη
    Σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 19 του Γ.Κ.Λ. αριθ. 23, όπως σήμερα ισχύει, νέα άδεια εκδίδεται, τηρουμένων κ.λπ.κ.λπ
    α) ………………………………………
    β) λόγω παρέλευσης του χρόνου ισχύος της άδειας εκτέλεσης πλόων επαγγελματικού ή ερασιτεχνικού σκάφους χωρίς να έχει γίνει ανανέωση/ θεώρηση. Κατ’ εξαίρεση και εφόσον πρόκειται για ερασιτεχνικό σκάφος ολικού μήκους μέχρι και δέκα (10) μέτρων δεν απαιτείται η προσκόμιση του δικαιολογητικού (βεβαίωσης κατασκευαστή) που προβλέπεται από το συνδυασμό των περιπτώσεων α) (1) και β) (1) της παραγράφου 1 του άρθρου 16, εφόσον το δικαιολογητικό αυτό υπάρχει στο φάκελο του σκάφους που τηρείται στη Λιμενική Αρχή και δεν έχει παρέλθει ένα (1) έτος από την λήξη της άδειας.
    Ευχαριστώ

  13. Γιώργος Κοννές
    Sep 21, 2010 at 05:34:26
    #13

    Κ. Γκάγκαρη

    Κατ’αρχάς πολλά συγχρητήρια για τη βοήθεια την οποία προσφέρεται μέσω της ιστοσελίδος σας.

    Ενδιαφέρομαι για την έκδοση άδειας (πρωτοκόλλου) δια τη μεταφορά κόσμου.
    Ποιές είναι οι προϋποθέσεις τις οποίες πρέπει να πληρεί ένα τέτοιο σκαφος, αναζητώντας στο διαδίκτυο δε βρήκα κάτι σχετικό.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  14. #14

    Αγαπητέ κ. Κοννέ Γιώργο
    Αν πρόκειται για επαγγελματικό μεταφοράς επιβατών ολικού μήκους μέχρι και επτά (7) μέτρων καθώς επίσης και εάν πρόκειται για επαγγελματικό μεταφοράς αυτοδυτών του ν. 3409/2005 ολικού μήκους μέχρι και δέκα (10) μέτρων εφαρμόζονται οι διατάξεις του Γ.Κ.Λ. αριθ. 23.
    Αν πρόκειται για σκάφος ολικού μήκους μεγαλύτερου από τα πιο πάνω αναφερθέντα (7μ. ή 10μ.) εφαρμόζονται οι διατάξεις του π.δ. 917/1989.
    Στο δίτομο βιβλίο ¨ΛΙΜΕΝΟΜΊΑ¨ υπάρχουν, σε πλήρη ανάλυση, οι παραπάνω διατάξεις.
    Ευχαριστώ

Post a Comment